welkom thuis - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Jos Lempers - WaarBenJij.nu welkom thuis - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Jos Lempers - WaarBenJij.nu

welkom thuis

Door: joslempers

Blijf op de hoogte en volg Jos

27 Juni 2012 | Frankrijk, Parijs

Hallo familie en vrienden,

De aankomst in Santiago en de laatste verhalen wil Jos jullie zelf vertellen.
Jos komt vrijdag rond 17.45 uur aan op het station in Maastricht. Wil je hierbij zijn bel van te voren nog even naar mij nr 06 85559071 of er niets veranderd is in zijn reisschema.
Vervolgens wil Jos naar Schimmert wandelen, via de Nachtegaal en de Geulhemmermolen. We verwachten Jos tussen 20.00 en 20.30 uur in de Nieuwstraat, Alwaar een fris wijntje klaar zal staan voor een ieder die Jos welkom thuis wil heten.

Ik hoop jullie allemaal dan weer te zien, groetjes Petra, Janou en Lenee

• 01 Juli 2012 - 16:48

Rob Moobers:

Jos, wist niet dat er een reisverslag van je tocht was en dat je al terug was. Toen ik je vandaag trof en hoorde "van waar ben je nu"heb ik direct de computer opgestart. Geweldig verslag en prachtige foto's. Een belevenis en prestatie die je nooit zal vergeten en overtreffen of misschien Rome ?