20 april - Reisverslag uit Vézelay, Frankrijk van Jos Lempers - WaarBenJij.nu 20 april - Reisverslag uit Vézelay, Frankrijk van Jos Lempers - WaarBenJij.nu

20 april

Door: joslempers

Blijf op de hoogte en volg Jos

20 April 2012 | Frankrijk, Vézelay

Hallo,

Ontbeten en voorzien van blikje tonijn vertrokken
Erg lieve hospita die al onze kleren gewassen heeft uit zichzelf,
misschien wel nodig. Gelopen van Nitry via Joux la Ville, Precy le Sec, Vontenay sur Cure (negentien km).
Hier gepauzeerd in afbraakhut en onze tonijn, rest brood en cola verorberd.
Daarna koffie gedronken in restaurant bij open haardvuur en daarna verder.
Meteen verkeerd gelopen en extra vier km met als resultaat dat we Roger met zijn ezel Leon uit Brussel tegenkwamen. Even bij gesproken en onze route vervolgd via La Jarrie, van don Jon via de grp zes vierenvijftig via Asquin naar Vezelay met af en toe miezel en een bui maar overwegend droog weer.
Een uur van tevoren zagen wij Vezelay liggen en nadat het ook af en toe verdween kwamen wij via een steile klim aan.
Mooi plaatsje en kathedraal en mooie tampon en snel een overnachting in maison Bethanie geregeld.
Daarna lekker boeuf bourginon gegeten en met vijf man in een ruimte gaan slapen
Groet Jos

• 22 April 2012 - 17:29

Angelo Verbrugge:

Jos, let op. Je bent er al bijna. Nu gaat het snel, wellicht te snel. De tijd is zo voorbij en dan ben je al weer op de terugreis uit Santiago. Geniet van al dat moois, lekkers en leuke contacten. vooral dat slapen met 5 man. Is toch heel anders dan naast je eigen vertrouwde lieve petra kruipen. Toch!

• 22 April 2012 - 17:51

Jacques En Anne-mie:

Hoi Jos,
    Ik lees dat je het al goed voor elkaar hebt. In schimmert een lieve vrouw die de was voor je doet en nu weer een lieve hospita! Ik had wel medelijden met je de eerste weekjes maar ik geloof nu dat je je draai wel hebt gevonden. Ik hoop voor je dat je nog veel lieve mensen tegen komt!!!!!
    Het gaat wel tijd worden dat je in de zon kunt gaan lopen. Hier regent het in ieder geval veel en is het niet echt wandelweer.
    Dit weekend was mijn werkweekend maar dat was dus niet zo erg met al die regen en hagel. Nog 1 dagje en dan ben ik weer vrij.
    Zit je eigenlijk op je schema met wandelen of kom je 3 weken eerder aan in Spanje?
    We horen niets meer over je wond en andere pijnen en hoop dat het nu goed gaat.
    Veel plezier en nieuwe avonturen
    en een knuffel.